KANTINE

Skolens kantine ligger midt i den store skolebygning. Vi har et stort udvalg af drikkevarer, sandwich, boller, salater samt dagens varme ret. og Du kan også trække lidt snack og drikke i et par automater.

I spisefrikvarteret kan alle elever fra 6. klasse købe deres frokost i kantinen. Inden klokken ringer ind om morgenen, har du også mulighed for at købe lidt morgenmad og te/kaffe.
Kantinen har sidste år indført et pengeløst betalingssystem. Det betyder, at al betaling foretages med et betalingskort eller – brik, som etableres, når eleven begynder på skolen.

Her er en kvikguide til kantineportalen: Kvikguide,
Du tilgår kantineportalen her

BESTIL DIN FROKOST PÅ NETTET

Elever fra børnehaveklassen – 5. klasse må handle hos Sundskolemad.dk. Sundskolemad samarbejder med Kanpla, som er den digitale platform, I skal benytte til bestilling af skolemaden.

Deadline for bestillingerne er kl. 06:00 samme dag.
Kig på deres hjemmeside og se udbuddet og mulighederne: https://www.sundskolemad.dk/

Appen til det nye system kan downloades i både App Store og Google Play eller på Kanpla.dk. Hvis I har brug for hjælp til at oprette jer på Kanpla kan I skrive direkte til dem på deres livechat eller se videoguide her.