Vi søger lærer til fysik/kemi, biologi og geografi

Vi søger en engageret og initiativrig lærer, der har lyst til at være en del af et stærkt fællesskab. Har du lyst til at være en del af en ambitiøs skole med et kompetent personale, så er det måske lige dig, vi står og mangler.

Vi har ledige timer i fysik/kemi, biologi og geografi i 7.-9. klasse. Har du kun mulighed for at undervise i to af fagene, hører vi også gerne fra dig. Ansættelsen er som udgangspunkt på fuld tid, men der er også muligheder for deltid. Vi ser gerne, at du er klar til at begynde hos os hurtigst muligt og senest 1. februar 2023.

Vi forventer, du har en grundlæggende anerkendende og empatisk tilgang til vores elever og brænder for at skabe gode rammer for trivsel og læring. Der er gensidige høje forventninger mellem skole og hjem, og vi forventer, at du også bidrager positivt til det gode forældresamarbejde, som vi vægter højt.
I udskolingen arbejder vi struktureret med fælleskab på årgangene, og vi har som skole fokus på traditioner, der binder os sammen fra 0.-9. klasse.
Johannesskolens personale og teams er både fagligt og socialt velfungerende. Undervisningen er kendetegnet ved nysgerrige og videbegærlige elever og et højt fagligt niveau. Med initiativ og gode ideer har du gode muligheder for at sætte dit præg på en skole med stolte traditioner.

Vi har i dagligdagen et åbent og tillidsfuldt forhold mellem ledelse og medarbejdere med fokus på kort vej fra tanke til handling. Vi har en tutorordning for alle nyansatte lærere og ekstra tid til forberedelse de første to skoleår for nyuddannede lærere. Og så er vi fælles om at tage varmt imod nye kolleger.

Velkommen til Johannesskolen!

Vil du vide mere? Ring til Palle Olsen eller Simon Mosekjær fra ledelsen på tlf. 38 76 50 50.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Skriv til: