Undervisning i Cambridge English

På Johannesskolen tilbyder vi undervisning i Cambridge English i 8.klasse, hvor de kan opnå et certifikat på B2 niveau.

• Et Cambridge English certifikat beviser, at man sprogligt er kvalificeret på et givent niveau.
  • Hvis eleverne har et Cambridge English-bevis, kan de søge optagelse på danske og internationale uddannelsesinstitutioner, både udenlandske gymnasier og universiteter.
  • Det kan bruges, når man søger om studievisum til Australien.
  • Også en lang række arbejdspladser, både danske og internationale, anerkender Cambridge English-eksamenerne som bevis for, at medarbejderne er sprogligt kvalificerede.
  • Det er et godt supplement til eksamenerne i det danske uddannelsessystem, fordi det udvider elevernes hverdagssprog og ordforråd på engelsk.